Predpisy obchodu

Pravidlá internetového obchodu z 23.03.2022, posledná aktualizácia 16.10.2024

určujúci m.in. podmienky uzatvárania zmlúv prostredníctvom Obchodu, obsahujúci najdôležitejšie informácie o Predávajúcom, Obchode a právach Spotrebiteľa.

OBSAH
Časť 1 Definície
Časť 2 Kontaktné údaje predajcu
Časť 3 Technické požiadavky
Časť 4 Nákupy v obchode
Časť 5 Platby
Časť 6 Realizácia objednávok
Časť 7 Právo na odstúpenie od zmluvy
Časť 8 Výnimky z práva na odstúpenie od zmluvy
Časť 9 Reklamácie
Časť 10 Osobné údaje
Časť 11 obmedzenia
Časť 12 Ustanovenia platné pre Kupujúcich, ktorí nie sú Spotrebiteľmi
1 Príloha: Vzorec formulára na výplatu

ODDIEL 1 DEFINÍCIE

Účet – bezplatná funkcia Obchodu (internetová služba), upravená samostatnými podmienkami, umožňujúca Kupujúcemu registráciu vlastného individuálneho účtu v Obchode.
Pracovné dni – od pondelka do piatku s výnimkou dní zákonne voľných od práce v Poľsku.
Kupujúci – každý subjekt, ktorý nakupuje v obchode a má obvyklé bydlisko na území Európskej únie.
spotrebiteľ – každá fyzická osoba, ktorá nakupuje v Obchode na účely nesúvisiace s obchodnou, hospodárskou, remeselnou alebo profesionálnou činnosťou.
Direktíva – Direktíva Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2019/771 z 20. mája 2019 o niektorých aspektoch zmlúv o predaji tovaru, ktorou sa mení nariadenie (EÚ) 2017/2394 a direktíva 2009/22/ES a ktorou sa zrušuje direktíva 1999/44/ES.
Predajca – ALBIN KAMIL POPŁAWSKI, podnikateľ vykonávajúci podnikateľskú činnosť pod firmou BM ALBIN POPŁAWSKI, zapísaný v Centrálnej evidencii a informáciách o podnikaní vedených ministrom zodpovedným za hospodárstvo a vedenie Centrálnej evidencie a informácií o podnikaní, DPH Európskej únie Identifikačné číslo PL9261565906, č. REGON. 080219259, ul. Suchá 172, 66-004 Zielona Góra, Poľsko.
Obchod – michaelserge.pl – internetový obchod prevádzkovaný Predávajúcim na adrese https://michaelserge.pl určený pre Kupujúcich.
Pravidlá – tieto Pravidlá.

SEKCIA 2 KONTAKTNÉ ÚDAJE PREDAJCU

Najúčinnejšou metódou kontaktu s nami je CHAT online.

Telefonický tím zákazníckej podpory je k dispozícii v pracovných dňoch od 9:00 do 17:00 stredoeurópskeho času.

Predaj, otázky týkajúce sa produktov:

Poľsko bezplatná linka

+48 800003282

alebo +48 222304295

"Reklamácie, sťažnosti prosíme posielať VÝHRADNE na adresu:"
Michael Serge BM
Lubuskie, Suchá 172
Zielona Góra 66-004 Poľsko
Telefón: + 48 688383500

Kontaktný e-mail: shop@michaelserge.com

Zvyšné telefónne čísla a obsluha:
Republika Česká, Praha +42 0234280702
Spojené štáty, Miami +17867558172
Kanada, Toronto +16478466300

Anglia, Londýn: +44 2045772996

Registračné údaje Poľsko:
MICHAELSERGE BM
NIP: PL9261565906
Európa - Poľsko
Ulica Suché 172
66-004 Zielona Gora

Naše kancelárie:
Suchá 172
Zielona Góra, 66-004
Poľsko

275 Nová severná cesta
Apartmán Islington 1618
Londýn, N1 7AA

Cez Boezio 6
Rím, 00193
Taliansko

Nauschgasse 4/3/2
Viedeň, WI 1220
Rakúsko

Pohánka 10
Hoofddorp, Severné Holandsko 2131 PZ
Holandsko

Route de Saint-Cergue 24bis
Nyon, VD 1260
Švajčiarsko

ORCA – Ulica Gil-Vernet 54/55
Steny 1
Hospitalet De L'infant, Tarragona
43890
Španielsko

1000 Brickell Avenue
Ste 715
Miami, FL 33131
Spojené štáty americké

329 Howe Street
Vancouver, pne V6C3N2
máš

Základná tarifa telekomunikačného operátora, ktorú používa Kupujúci, sa týka telefonických hovorov uskutočnených Kupujúcim. Predávajúci upozorňuje, že náklady na medzinárodné hovory môžu byť vyššie ako náklady na domáce hovory – v závislosti od tarify prijatej operátorom Kupujúceho.

SEKCIA 3 TECHNICKÉ POŽIADAVKY

  1. Zariadenie s prístupom na Internet a webovým prehliadačom podporujúce:
    • cookies
    • JavaScript
    je nevyhnutné na správne fungovanie Obchodu.
  2. Na uskutočnenie objednávky v obchode, okrem požiadaviek uvedených v odseku 1, je potrebný aktívny e-mailový účet.

KAPITOLA 4 NÁKUP V OBCHODE

  1. Ceny produktov uvedené v obchode sú celkové ceny.
  2. Celková cena zobrazená v obchode zahŕňa: cenu produktu a náklady na doručenie – ak sa to týka.
  3. Kupujúci najprv pridá vybraný produkt do košíka obchodu.
  4. Následne Kupujúci vyberie spôsob doručenia a platby dostupný v Obchode, ako aj uvedie všetky údaje potrebné na realizáciu objednávky.
  5. Objednávka sa považuje za zadanú v okamihu, keď Kupujúci potvrdí jej obsah a akceptuje Podmienky.
  6. Podanie objednávky je rovné uzavretiu zmluvy medzi Kupujúcim a Predávajúcim.
  7. Kupujúci sa môže zaregistrovať v Obchode, t.j. založiť si v Obchode Účet alebo nakupovať bez registrácie, pričom pri každej prípadnej objednávke uvedie svoje údaje.

ODDIEL 5 PLATBY

  1. S výnimkou odseku 2 sú v obchode dostupné nasledujúce spôsoby platby:
    1. bežný prevod na bankový účet Predávajúceho;
    2. platobnou kartou:
      • víza
      • Visa Electron
      • MasterCard
      • Elektronická karta MasterCard
      • Maestro
    3. platobná platforma:
      • PayPal
      • stripe.com
      • klarna.com
      • Pozri
      • Prestupy24
    4. za dobierku, t.j. kartou alebo hotovosťou pri dodaní tovaru Kupujúcemu.
  2. Dodatočné informácie o spôsoboch platby sa nachádzajú v príslušnej záložke v Obchode, vrátane informácií o možnosti využitia jednotlivých prostriedkov v závislosti od krajiny Kupujúceho.
  3. V prípade, že Kupujúci zvolí platbu za objednávku vopred, platbu je potrebné uskutočniť do 7 Pracovných Dní od uzavretia zmluvy.
  4. Predajca vyhlasuje, že v prípade platobných metód, pri ktorých sa pole na zadanie údajov potrebných na realizáciu platby objaví priamo po zadaní objednávky, je platba možná iba priamo po zadaní objednávky.
  5. Pri nákupe v obchode Kupujúci súhlasí s používaním elektronických faktúr predávajúcim. Kupujúci má právo odvolať súhlas.

KAPITOLA 6 VYKONÁVANIE OBJEDNÁVOK

  1. Predajca má povinnosť dodať produkt bez vád.
  2. Čas realizácie objednávky je uvedený v Obchode.
  3. V prípade, že Kupujúci zvolí platbu za objednávku vopred, Predávajúci pristúpi k realizácii objednávky po prijatí platby.
  4. V prípade objednávky viacerých produktov Kupujúcim v jednej objednávke, objednávka bude realizovaná v čase zodpovedajúcom produktu s najdlhšou dobou realizácie objednávky.
  5. Kde doručujeme: 
Krajina Hodnota objednávky náklady:
Albánsko 0,00 - 249,99 € 25 €
Albánsko od 250,00 € Zadarmo
Argentína 0,00 - 299,99 € 49 €
Argentína od 300,00 € Zadarmo
Austrália 0,00 - 299,99 € 49 €
Austrália od 300,00 € Zadarmo
Rakúsko 0,00 - 49,99 € 5 €
Rakúsko od 50,00 € Zadarmo
Belgicko 0,00 - 49,99 € 5 €
Belgicko od 50,00 € Zadarmo
Brazília 0,00 - 299,99 € 49 €
Brazília od 300,00 € Zadarmo
Britské Panenské Ostrovy 0,00 - 299,99 € 49 €
Britské Panenské Ostrovy od 300,00 € Zadarmo
Bulharsko 0,00 - 49,99 € 5 €
Bulharsko od 50,00 € Zadarmo
máš 0,00 - 299,99 € 49 €
máš od 300,00 € Zadarmo
Čile 0,00 - 299,99 € 49 €
Čile od 300,00 € Zadarmo
Chorvátsko 0,00 - 49,99 € 5 €
Chorvátsko od 50,00 € Zadarmo
Cyprus 0,00 - 249,99 € 25 €
Cyprus od 250,00 € Zadarmo
Česká republika 0,00 - 49,99 € 5 €
Česká republika od 50,00 € Zadarmo
Dánsko 0,00 - 49,99 € 5 €
Dánsko od 50,00 € Zadarmo
Dominikánska republika 0,00 - 299,99 € 49 €
Dominikánska republika od 300,00 € Zadarmo
Egypt 0,00 - 299,99 € 49 €
Egypt od 300,00 € Zadarmo
Estónsko 0,00 - 49,99 € 5 €
Estónsko od 50,00 € Zadarmo
Fínsko 0,00 - 49,99 € 5 €
Fínsko od 50,00 € Zadarmo
Francúzsko 0,00 - 49,99 € 5 €
Francúzsko od 50,00 € Zadarmo
0,00 - 249,99 € 25 €
od 250,00 € Zadarmo
Nemecko 0,00 - 49,99 € 5 €
Nemecko od 50,00 € Zadarmo
Gibraltár 0,00 - 249,99 € 25 €
Gibraltár od 250,00 € Zadarmo
Veľká Británia 0,00 - 249,99 € 25 €
Veľká Británia od 250,00 € Zadarmo
Grécko 0,00 - 49,99 € 5 €
Grécko od 50,00 € Zadarmo
Maďarsko 0,00 - 49,99 € 5 €
Maďarsko od 50,00 € Zadarmo
Island 0,00 - 249,99 € 25 €
Island od 250,00 € Zadarmo
Indie 0,00 - 299,99 € 49 €
Indie od 300,00 € Zadarmo
Írsko 0,00 - 49,99 € 5 €
Írsko od 50,00 € Zadarmo
Izrael 0,00 - 299,99 € 49 €
Izrael od 300,00 € Zadarmo
Taliansko 0,00 - 49,99 € 5 €
Taliansko od 50,00 € Zadarmo
Japonsko 0,00 - 299,99 € 49 €
Japonsko od 300,00 € Zadarmo
Kosovo 0,00 - 249,99 € 25 €
Kosovo od 250,00 € Zadarmo
Lichtenštajnsko 0,00 - 249,99 € 25 €
Lichtenštajnsko od 250,00 € Zadarmo
Litva 0,00 - 49,99 € 5 €
Litva od 50,00 € Zadarmo
Luxembursko 0,00 - 249,99 € 25 €
Luxembursko od 250,00 € Zadarmo
Malta 0,00 - 249,99 € 25 €
Malta od 250,00 € Zadarmo
Mexiko 0,00 - 299,99 € 49 €
Mexiko od 300,00 € Zadarmo
Moldavsko 0,00 - 249,99 € 25 €
Moldavsko od 250,00 € Zadarmo
Monako 0,00 - 249,99 € 25 €
Monako od 250,00 € Zadarmo
Holandsko 0,00 - 49,99 € 5 €
Holandsko od 50,00 € Zadarmo
Nový Zéland 0,00 - 299,99 € 49 €
Nový Zéland od 300,00 € Zadarmo
Severné Macedónsko 0,00 - 249,99 € 25 €
Severné Macedónsko od 250,00 € Zadarmo
Nórsko 0,00 - 49,99 € 54,99 €
Nórsko 50,00 - 299,99 € 39,99 €
Nórsko od 300 € Zadarmo
Filipíny 0,00 - 299,99 € 49 €
Filipíny od 300,00 € Zadarmo
Poľsko

0,00 - 149,99 PLN

 

InPost Paczkomat – platba vopred: 9,99 €
InPost Paczkomat – dobierka: 9,99 zł

Kuriér – platba vopred: 12,99 €
Kuriér – dobierka: 12,99 €

Poľsko od 150,00 PLN Zadarmo
Portugalsko 0,00 - 49,99 € 5 €
Portugalsko od 50,00 € Zadarmo
Rumunsko 0,00 - 49,99 € 5 €
Rumunsko od 50,00 € Zadarmo
San Maríno 0,00 - 249,99 € 25 €
San Maríno od 250,00 € Zadarmo
Srbsko 0,00 - 249,99 € 25 €
Srbsko od 250,00 € Zadarmo
Slovensko 0,00 - 49,99 € 5 €
Slovensko od 50,00 € Zadarmo
Slovinsko 0,00 - 49,99 € 5 €
Slovinsko od 50,00 € Zadarmo
RPA 0,00 - 299,99 € 49 €
RPA od 300,00 € Zadarmo
Španielsko 0,00 - 49,99 € 5 €
Španielsko od 50,00 € Zadarmo
Švédsko 0,00 - 49,99 € 5 €
Švédsko od 50,00 € Zadarmo
Švajčiarsko 0,00 - 249,99 € 25 €
Švajčiarsko od 250,00 € Zadarmo
Türkiye 0,00 - 249,99 € 25 €
Türkiye od 250,00 € Zadarmo
Spojené štáty americké 0,00 - 299,99 € 49 €
Spojené štáty americké od 300,00 € Zadarmo
Vietnam 0,00 - 299,99 € 49 €
Vietnam od 300,00 € Zadarmo

 

Produkty zakúpené v obchode sú doručované prostredníctvom kuriérskej spoločnosti.

KAPITOLA 7 PRÁVO ODSTÚPENIA OD ZMLUVY

  1. Konzument má právo odstúpiť od tejto zmluvy v lehote 30 dní bez udania dôvodu, s výnimkou odseku 8 Pravidiel.
  2. Obdobie odstúpenia vyprší po 30 dňoch od dňa:
    1. v ktorej Spotrebiteľ vstupuje alebo v ktorej tretia osoba iná ako prepravca a určená Spotrebiteľom vstupuje do fyzického držania veci – v prípade zmluvy o predaji;
    2. v ktorom Spotrebiteľ nadobudol posledný z tovarov alebo v ktorom tretia osoba iná ako prepravca a určená Spotrebiteľom nadobudla fyzické vlastníctvo posledného tovaru – v prípade zmluvy týkajúcej sa viacerých tovarov objednaných Spotrebiteľom v jednej objednávke a dodávaných samostatne.
  3. Aby mohol spotrebiteľ využiť právo na odstúpenie od zmluvy, musí informovať predajcu, využívajúc údaje uvedené v odseku 2 pravidiel, o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy formou jednoznačného vyhlásenia (napr. písomnosť zaslaná poštou alebo e-mailom).
  4. Konzument môže využiť priložený vzor formulára na odstúpenie od zmluvy, avšak nie je to povinné.
  5. Na dodržanie lehoty na odstúpenie od zmluvy stačí, že Spotrebiteľ zašle informáciu týkajúcu sa uplatnenia svojho práva na odstúpenie od zmluvy pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy.

NÁSLEDKY ODSTÚPENIA OD ZMLUVY

  1. V prípade odstúpenia spotrebiteľa od tejto zmluvy budú spotrebiteľovi vrátené všetky platby, ktoré od neho boli prijaté, vrátane nákladov na dodanie (s výnimkou dodatočných nákladov vyplývajúcich z voľby spotrebiteľa iného druhu dodania ako najlacnejší druh dodania, ktorý ponúka predávajúci), bez zbytočného odkladu, a v každom prípade najneskôr do 30 dní od dňa, kedy bol predávajúci informovaný o rozhodnutí spotrebiteľa odstúpiť od tejto zmluvy.
  2. Predajca vykoná takýto vrátenie použitím rovnakého spôsobu platby, aký spotrebiteľ použil pri pôvodnej transakcii, pokiaľ sa spotrebiteľ výslovne nerozhodol inak; v každom prípade spotrebiteľ nenesie žiadne poplatky za takéto vrátenie.
  3. Predávajúci môže zadržať vrátenie peňazí do momentu, kým nedostane tovar alebo kým spotrebiteľ nedodá dôkaz o vrátení tovaru, v závislosti od toho, čo nastane skôr.
  4. Konzument by mal tovar vrátiť alebo odovzdať Predajcovi na adresu: ul. Suchá 172, 66-004 Zelená Hora, Poľsko bez zbytočného odkladu, a v každom prípade nie neskôr ako 14 dní od dňa, keď Konzument informoval Predajcu o odstúpení od tejto zmluvy. Lehota je dodržaná, ak Konzument vráti tovar pred uplynutím lehoty 14 dní.
  5. Predajca znáša priame náklady na vrátenie tovaru.
  6. Konzument zodpovedá len za zníženie hodnoty tovaru vyplývajúce z jeho zaobchádzania iným spôsobom, ako je nevyhnutné na zistenie charakteru, vlastností a fungovania tovaru.
  7. Ak tovar z dôvodu svojho charakteru nemôže byť v bežnom režime vrátený kuriérom alebo cez Paczkomat InPost, spotrebiteľ bude musieť znášať priame náklady na vrátenie tovaru. Informácia o odhadovaných nákladoch bude poskytnutá spotrebiteľovi v popise tovaru v obchode alebo počas zadávania objednávky.
  8. V prípade potreby vrátenia prostriedkov z transakcie vykonanej platobnou kartou, Predávajúci vykoná vrátenie na bankový účet priradený k tejto platobnej karte.

SEKCIA 8 VÝNIMKY Z PRÁVA NA ODSTÚPENIE

  1. Konzument nemá právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku v prípade zmlúv:
    1. dodávka tovaru, ktorý môže podliehať skaze alebo rýchlo vypršať;
    2. dodávka pečatenej tovaru, ktorý z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov nie je možné vrátiť, a ktorého obal bol otvorený po dodaní;
    3. dodávka tovaru, ktorý po dodaní, vzhľadom na svoju povahu, zostáva neoddeliteľne spojený s inými vecami;
    4. dodanie pečatenej zvukovej nahrávky alebo pečatenej video nahrávky alebo pečatenej počítačovej aplikácie, ktorých obal bol otvorený po dodaní;
    5. dodávka novín, periodika alebo časopisu, s výnimkou zmlúv o predplatnom na dodávanie takýchto publikácií;
    6. dodávka tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí od výkyvov na finančnom trhu, nad ktorými Predávajúci nemá kontrolu, a ktoré môžu nastať pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy.

KAPITOLA 9 REKLAMÁCIE

I VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

  1. Predajca žiada, aby sa reklamácie zasielali na poštovú adresu alebo e-mailovú adresu uvedenú v odseku 2 Všeobecných podmienok.
  2. Ak bola na produkt poskytnutá dodatočná záruka, informácie o nej a jej podmienkach sú dostupné v Obchode.
  3. Reklamácie týkajúce sa fungovania Obchodu je potrebné hlásiť elektronicky na e-mailovú adresu uvedenú v ods. 2 Pravidiel.
  4. Pokiaľ nie je v tomto bode (v oblasti reklamácií) uvedené inak, Predávajúci posúdi reklamáciu v lehote maximálne 30 dní – s výhradou § 11 ods. 3 Všeobecných podmienok.

II SPOTREBITELIA

  1. TOVAR

    1. Predávajúci zodpovedá voči Spotrebiteľovi za nezrovnalosť tovaru s dohodou, ktorá existuje v čase dodania tovaru a ktorá sa prejaví v priebehu dvoch rokov od tohto momentu - s výhradou § 11 ods. 3 Pravidiel a podmienok.
    2. V prípade nezhody tovaru s dohodou môže spotrebiteľ – na základe podmienok stanovených v smernici:
      1. požiadať o výmenu;
      2. požiadať o opravu.
    3. Okrem toho môže Spotrebiteľ - na základe podmienok stanovených v Smernici:
      1. predložiť Predajcovi vyhlásenie vyjadrujúce rozhodnutie o odstúpení od zmluvy;
      2. uchádzať sa o zníženie ceny
      v situácii, keď:
      • Predávajúci nevykonal opravu alebo výmenu, alebo, v príslušných prípadoch, nevykonal opravu alebo výmenu v súlade s článkom 14 ods. 2 a 3 smernice, alebo predávajúci odmietol uviesť tovar do súladu v súlade s článkom 13 ods. 3 smernice;
      • nesúlad sa vyskytuje napriek tomu, že predávajúci sa pokúsil uviesť tovar do súladu so zmluvou;
      • nedostatok zhody má tak vážny charakter, že odôvodňuje okamžité zníženie ceny alebo zrušenie predajnej zmluvy; alebo
      • Predajca vyhlásil alebo z okolností vyplýva, že tovar nedodá do stavu zodpovedajúceho zmluve v primeranom termíne alebo bez podstatných nepríjemností pre Spotrebiteľa.
    4. "Spotrebiteľ nemá právo odstúpiť od zmluvy na základe tohto odseku (týkajúceho sa tovaru), ak je nezrovnalosť so zmluvou nepatrná."
    5. V prípade odstránenia nezrovnalosti tovaru s dohodou prostredníctvom opravy alebo výmeny tovaru, Spotrebiteľ by mal sprístupniť tovar Predávajúcemu. Predávajúci vyzdvihne vymenený tovar na náklady Predávajúceho.
    6. V prípade vypovedania zmluvy o kúpe tovaru zo strany Spotrebiteľa je Spotrebiteľ povinný vrátiť tovar Predávajúcemu bez zbytočného odkladu na náklady Predávajúceho na adresu ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Poľsko. Predávajúci vráti Spotrebiteľovi zaplatenú cenu za tovar bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 dní od prijatia tovaru alebo doručenia dôkazov o vrátení tovaru zo strany Spotrebiteľa – s výhradou § 11 ods. 3 Všeobecných podmienok.
    7. Predajca vráti Spotrebiteľovi sumu z titulu využitia práva na zníženie ceny bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 14 dní od dňa, keď Spotrebiteľ oznámil Predajcovi nárok na zníženie ceny – s výhradou na bod 11 ods. 3 Všeobecných podmienok.
  2. POZÁKONNÝ MECHANIZMUS REKLAMÁCIÍ A UPLATŇOVANIA NÁROKOV

    1. V prípade, že reklamácia neprinesie očakávané výsledky, Spotrebiteľ môže využiť okrem iného.
      1. pomoc kompetentných Európske spotrebiteľské centrum EWG-Net. Centrá poskytujú spotrebiteľom informácie o ich právach a pomáhajú pri riešení individuálnych problémov súvisiacich s cezhraničnými transakciami. Pomoc centier spotrebiteľov je predvolene bezplatná. Zoznam centier spotrebiteľov príslušných pre každú krajinu nájdete na adrese: https://konsument.gov.pl/eck-w-Europie/;
      2. Riešenie sporov online (ODR) vypracované Európskou komisiou, dostupné na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN.
    2. Okrem toho sú na území SR k dispozícii nasledujúce možnosti podpory:
      1. mediácie vedené príslušným miestne krajským inšpektorom obchodu, ku ktorému je potrebné zaslať žiadosť o vykonanie mediácie. Konanie je zvyčajne bezplatné. Zoznam inšpektorátov sa nachádza na adrese: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
      2. pomoc príslušného miestneho stálych zmierovacích súdov pôsobiacich pri Krajskom inšpektoráte obchodu, kde je potrebné podať žiadosť o opätovné preskúmanie veci na zmierovacom súde. Konanie je zvyčajne bezplatné. Zoznam súdov je dostupný na adrese: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
      3. bezplatná pomoc mestského alebo okresného ombudsmana pre spotrebiteľov.

III KUPUJÚCI NEBUDE KONSUMENTOM

  1. Aby sa predišlo pochybnostiam, Predávajúci uvádza, že v prípade reklamácie sa na zodpovednosť Predávajúceho voči Kupujúcemu, ktorý nie je Spotrebiteľom, vzťahuje odsek 12.

KAPITOLA 10 OSOBNÉ ÚDAJE

  1. Správcom osobných údajov poskytnutých Kupujúcim pri používaní Obchodu je Predávajúci. Podrobné informácie o spracovaní osobných údajov Predávajúcim – vrátane iných účelov a právnych základov spracovania údajov, ako aj príjemcov údajov – sa nachádzajú v Zásadách ochrany osobných údajov dostupných v Obchode – z dôvodu zásady transparentnosti obsiahnutej v Všeobecnom nariadení o ochrane údajov Európskeho parlamentu a Rady o ochrane údajov – „`GDPR".
  2. Cieľom spracovania údajov Kupujúceho predávajúcim, ktoré poskytol Kupujúci v súvislosti s nákupmi v Obchode, je realizácia objednávok. Základom spracovania osobných údajov v tomto prípade je:
    • zmluva alebo činnosti vykonávané na žiadosť Kupujúceho na účel uzavretia zmluvy (čl. 6 ods. 1 písm. b GDPR),
    • "záväzok predávajúceho vyplývajúci z právnych predpisov týkajúcich sa účtovníctva (čl. 6 ods. 1 písm. c GDPR), a"
    • právne odôvodnený záujem Predávajúceho, spočívajúci v spracúvaní údajov na účely určenia, uplatnenia alebo obrany prípadných nárokov (čl. 6 ods. 1 písm. f GDPR).
  3. Poskytnutie údajov Kupujúcim je dobrovoľné, ale zároveň nevyhnutné na uzavretie zmluvy. Neposkytnutie týchto údajov znemožní uzavretie zmluvy v Obchode.
  4. Údaje Kupujúceho poskytnuté v súvislosti s nákupmi v Obchode budú spracovávané do:
    1. zmluva uzavretá medzi Kupujúcim a Predávajúcim zaniká;
    2. prestane na Predávajúcom vážiť právnu povinnosť, ktorá ukladá Predávajúcemu povinnosť spracovávať údaje Kupujúceho;
    3. prestane zo strany Kupujúceho alebo Predávajúceho uplatňovať nároky súvisiace so zmluvou uzatvorenou Obchodom;
    4. bude akceptovaný nesúhlas Kupujúceho so spracovaním jeho osobných údajov – v prípade, že základom spracovania bol právne odôvodnený záujem Predávajúceho
    – v závislosti od toho, čo sa uplatňuje v danom prípade a čo sa deje najneskôr.
  5. Kupujúci má právo žiadať:
    1. prístup k svojim osobným údajom,
    2. ich korekcia,
    3. ich odstránenie,
    4. obmedzenie spracovania
    5. prenesenie údajov k inému správcovi
      a právo na:
    6. "wniesienia v dogratism momente nesúhlasu so spracovaním údajov z dôvodov súvisiacich so zvláštnou situáciou Kupujúceho – voči spracovaniu osobných údajov týkajúcich sa osoby, ktorej údaje sa týkajú, založeného na čl. 6 ods. 1 písm. f GDPR (t.j. na právne odôvodnených záujmoch realizovaných správcom)."
  6. Aby mohol Kupujúci uplatniť svoje práva, mal by kontaktovať Predávajúceho pomocou údajov uvedených v odseku 2 Všeobecných podmienok.
  7. Ak kupujúci považuje, že jeho údaje sú spracovávané nezákonne, môže podať sťažnosť na predsedu Úradu na ochranu osobných údajov.

SEKCIA 11 OGRANICENIA

  1. Je zakázané, aby Kupujúci poskytoval obsah s nezákonným charakterom.
  2. "Každá objednávka zadaná v Obchode si vyžaduje uzavretie samostatnej zmluvy a samostatné schválenie Pravidiel. Zmluva sa uzatvára na čas a na účel realizácie objednávky."
  3. Na každú zmluvu uzavretú na základe Týchto podmienok sa vzťahujú ustanovenia poľského práva, pokiaľ sa neodmieta alebo neobmedzuje právo na ochranu, ktoré patrí Spotrebiteľovi na základe bezpodmienečne záväzných právnych predpisov, ktoré by sa uplatnili, keby nebolo Výberu práva. V takýchto prípadoch majú prednosť ustanovenia najvýhodnejšie pre Spotrebiteľa.
  4. Zmluvy uzatvárané prostredníctvom Obchodu sa uzatvárajú v anglickom jazyku.
  5. Žiadne z ustanovení tohto Nariadenia neodníma ani neobmedzuje akýmkoľvek spôsobom práva Spotrebiteľa stanovené právnymi predpismi.

KAPITOLA 12 USTANOVENIA PLATNÉ PRE KUPUJÚCICH, KTORÍ NIE SÚ SPOTREBITEĽMI

  1. "Žiadnemu inému subjektu ako Spotrebiteľovi neprináleží právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku, o ktorom hovorí ods. 7 Pravidiel."
  2. Akákoľvek zodpovednosť Predávajúceho voči Kupujúcemu, ktorý nie je Spotrebiteľom, v medziach právne povolených, je vylúčená.
  3. Všetky spory vzniknuté medzi Predávajúcim a Kupujúcim, ktorý nie je Spotrebiteľom, budú predložené súdu príslušnému pre sídlo Predávajúceho.

PRÍLOHA Č. 1. K NÁVODU

Nižšie sa nachádza vzor formulára na odstúpenie od zmluvy, ktorý môže (ale nemusí) spotrebiteľ využiť.

Vzorec formulára na výplatu
(vyplňte a vráťte tento formulár iba v prípade, že chcete odstúpiť od zmluvy)

MICHAELSERGE BM ALBIN POPŁAWSKI
ul. Suchá 172, 66-004 Zielona Góra, Poľsko
e-mail: shop@michaelserge.com

- Ja/My (*) ........................................... .......................... týmto informujem, že ja/my (*) odstupujem od mojej/nášho (*) zmluvy o predaji nasledujúcich vecí tovar (*)/o poskytnutie nasledujúcej služby (*):

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

- Objednané dňa(*)/prijaté dňa(*)

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

– Meno a priezvisko spotrebiteľa(-ov):

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

– Adresa spotrebiteľa(-ov):

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

.................................................. .................................................. .................................................. ........................

.................................................. ...........................................
Podpis spotrebiteľa(-ov)
(iba ak je tento formulár zasielaný na papieri)

Údaje ............................................

(*) Nezodpovedajúce prečiarknite.


Zákaznícke recenzie