Regulácia newslettera

OBSAH

Časť 1 Definície
Časť 2 Newsletter
Časť 3 Reklamácie
Časť 4 Osobné údaje
Časť 5 Záverečné ustanovenia

ODDIEL 1 DEFINÍCIE

spotrebiteľ – spotrebiteľ v zmysle smernice Európskeho parlamentu a Rady 2011/83/EÚ z 25. októbra 2011 o právach spotrebiteľov, ktorá mení smernicu Rady 93/13/EHS a smernicu 1999/44/ES Európskeho parlamentu a Rady a zrušuje smernicu Rady 85/577/EHS a smernicu 97/7/ES Európskeho parlamentu a Rady.
Newsletter – bezplatne elektronické služby, ktorá spočíva v prijímaní predtým objednaných správ týkajúcich sa Obchodu, zasielaných Poskytovateľom elektronicky. Obsahuje informácie o ponukách, zľavách a novinkách v Obchode.
Obchod – internetový obchod pod názvom michaelserge.com – internetový obchod pre mužov prevádzkovaný Poskytovateľom na adrese: https://michaelserge.com
Poskytovateľ - ALBIN KAMIL POPŁAWSKI, podnikateľ vykonávajúci podnikateľskú činnosť pod firmou BM ALBIN POPŁAWSKI, zapísaný v Centrálnej evidencii a informáciách o podnikaní vedených ministrom zodpovedným za hospodárstvo a vedenie Centrálnej evidencie a informácií o podnikaní, DPH Európskej únie identifikačné číslo PL9261565906, č. REGON. 080219259, ul. Suchá 172, 66-004 Zielona Góra, Poľsko.
Klient – každý subjekt využívajúci službu Newsletter.

ODDIEL 2 NEWSLETTER

  1. Klient využíva službu Newsletter dobrovoľne.
  2. Na využívanie služby Newsletter je nevyhnutné mať zariadenie s internetovým prehliadačom v najnovšej verzii, ktorý podporuje JavaScript a súbory cookie, ako aj prístup k internetu a aktívny e-mailový účet.
  3. E-maily v rámci tejto služby budú zasielané na e-mailovú adresu Klienta uvedenú pri predplatnom Newslettera.
  4. Aby sa uzavrela Zmluva a prihlásil sa na Newsletter, Klient v prvom kroku uvedie svoju e-mailovú adresu na určenom mieste v Obchode na účel prijímania správ Newsletter. V okamihu prihlásenia sa na Newsletter sa uzatvára zmluva o poskytovaní služieb a Poskytovateľ začne poskytovať službu pre Klienta, s výhradou odseku 5.
  5. Aby sa služba Newsletter mohla správne poskytovať, je Klient povinný uviesť správnu e-mailovú adresu.
  6. V e-mailovej korešpondencii sa objaví informácia o zrušení odberu Newslettera a odkaz na zrušenie odberu.
  7. Klient môže kedykoľvek bez udania dôvodu a bez nákladov odstúpiť od predplatného Newslettera, využitím možnosti uvedenej v odseku 6 alebo zaslaním e-mailu na adresu elektronickej pošty Poskytovateľa: shop@michaelserge.com.
  8. Kliknutie na odkaz na zrušenie predplatného alebo zaslanie e-mailu so žiadosťou o zrušenie predplatného spôsobí okamžité ukončenie zmluvy o poskytovaní tejto služby.

KAPITOLA 3 REKLAMÁCIE

  1. Reklamácie týkajúce sa Newslettera je potrebné zasielať na e-mailovú adresu: shop@michaelserge.com.
  2. Poskytovateľ sa vyjadrí k reklamácii do 14 dní od jej prijatia.

    POZÁKONNÝ MECHANIZMUS REKLAMÁCIE A UPLATŇOVANIA NÁROKOV
  3. V prípade, že reklamácia neprinesie očakávané výsledky, Spotrebiteľ môže využiť okrem iného.
    1. pomoc kompetentných Európske spotrebiteľské centrum EWG-Net. Centrá poskytujú spotrebiteľom informácie o ich právach a pomáhajú pri riešení individuálnych problémov súvisiacich s cezhraničnými transakciami. Pomoc spotrebiteľských centier je predvolene bezplatná.
      Zoznam spotrebiteľských centier pre každú krajinu sa nachádza na adrese: https://konsument.gov.pl/eck-w-Europie/;
    2. Riešenie sporov online (ODR) vypracované Európskou komisiou, dostupné na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN.
  4. Okrem toho sú na území SR k dispozícii nasledujúce možnosti podpory:
    1. mediácie vedené príslušným miestne krajským inšpektorom obchodu, na ktorého je potrebné zaslať žiadosť o vykonanie mediácie. Konanie je zvyčajne bezplatné. Zoznam inšpektorátov sa nachádza na adrese: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. pomoc príslušného miestneho stálych zmierovacích súdov pôsobiacich pri Krajskom inšpektoráte obchodu, kde je potrebné podať žiadosť o opätovné preskúmanie veci na zmierovacom súde. Konanie je zvyčajne bezplatné. Zoznam súdov je dostupný na adrese: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. bezplatná pomoc mestského alebo okresného ombudsmana pre spotrebiteľov.

KAPITOLA 4 OSOBNÉ ÚDAJE

  1. Správcom osobných údajov poskytnutých Klientom v súvislosti s odberom Newslettera je Poskytovateľ služieb. Podrobné informácie o spracovaní osobných údajov Poskytovateľom služieb – vrátane iných účelov a právnych základov spracovania údajov, ako aj príjemcov údajov – sa nachádzajú v dostupnej v Obchode Politike ochrany osobných údajov – z dôvodu zásady transparentnosti obsiahnutej v Všeobecnom nariadení o ochrane údajov Európskeho parlamentu a Rady o ochrane údajov – „`GDPR".
  2. Údaje Klienta sa spracúvajú na účel zasielania Newslettera. Základom spracovania osobných údajov v takom prípade je zmluva o poskytovaní služieb alebo činnosti vykonávané na žiadosť Klienta smerujúce k uzavretiu takejto zmluvy (čl. 6 ods. 1 písm. b GDPR) a právne odôvodnený záujem Poskytovateľa, ktorý spočíva v spracovaní údajov na účel určenia, uplatnenia alebo obrany prípadných nárokov (čl. 6 ods. 1 písm. f GDPR).
  3. Poskytnutie údajov zo strany Klienta je dobrovoľné, ale zároveň nevyhnutné na poskytovanie služby Newsletter. Neposkytnutie údajov znamená, že Poskytovateľ nebude môcť takúto službu poskytovať.
  4. Údaje klienta budú spracovávané do:
    1. Klient sa odhlási z Newslettera;
    2. zastavenie možnosti uplatnenia nárokov zo strany Klienta alebo Poskytovateľa súvisiacich s Newsletterom;
    3. bude akceptovaný nesúhlas Klienta s spracovaním jeho osobných údajov – v prípade, že základom spracovania bol oprávnený záujem Poskytovateľa
    – v závislosti od toho, čo sa uplatňuje v danom prípade a čo sa deje najneskôr.
  5. Klient má právo požadovať:
    1. prístup k svojim osobným údajom,
    2. ich korekcia,
    3. ich odstránenie,
    4. obmedzenie spracovania
    5. prenesenie údajov k inému správcovi
      a právo na:
    6. "wniesienia v dogratism momente nesúhlasu so spracovaním údajov z dôvodov súvisiacich so zvláštnou situáciou Klienta – voči spracovaniu osobných údajov týkajúcich sa osoby, ktorej údaje sa týkajú, založeného na čl. 6 ods. 1 písm. f GDPR (t.j. na právne odôvodnených záujmoch realizovaných správcom)."
  6. Aby mohol uplatniť svoje práva, mal by sa Klient skontaktovať s Poskytovateľom.
  7. Ak klient považuje, že jeho údaje sú spracovávané nezákonne, môže podať sťažnosť na predsedu Úradu na ochranu osobných údajov.

SEKCIA 5 ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

  1. "Poskytovateľ si vyhradzuje právo na zmenu týchto Podmienok len z vážnych dôvodov. Za vážny dôvod sa považuje nevyhnutná zmena Podmienok spôsobená modernizáciou služby Newsletter alebo zmenou právnych predpisov, ktoré sa vzťahujú na službu Poskytovateľa."
  2. Informácia o plánovaných zmenách Pravidiel bude zaslaná na e-mailovú adresu Klienta uvedenú pri prihlásení sa na Newsletter najmenej 7 dní pred nadobudnutím účinnosti zmien.
  3. Ak Klient nevyjadrí nesúhlas s plánovanou zmenou, očakáva jej vstup do platnosti, považuje sa za jej akceptáciu.
  4. Ak klient neakceptuje plánované zmeny, mal by zaslať oznámenie o tejto skutočnosti na e-mailovú adresu poskytovateľa služby: shop@michaelserge.com. To spôsobí zrušenie zmluvy o poskytovaní služieb dňom nadobudnutia účinnosti plánovaných zmien.
  5. Zákazané je dodávať zo strany Klienta obsah s nezákonným charakterom.
  6. Zmluva o poskytovaní služby Newsletter sa uzatvára v anglickom jazyku.
  7. Všetky spory vzniknuté medzi Poskytovateľom a Klientom, ktorý nie je Spotrebiteľom, budú predložené súdu príslušnému pre sídlo Poskytovateľa.

Zákaznícke recenzie