Podmienky používania bulletinu

michaelserge.com - internetový obchod pre mužov

ZOZNAM OBSAHU
Oddiel 1 Definícia
Oddiel 2 Prihlás sa na odber Newslettra
Oddiel 3 Sťažnosti
Oddiel 4 Osobné údaje
Oddiel 5 Záverečné ustanovenia

Časť 1 DEFINÍCIE

Spotrebiteľ – spotrebiteľ v zmysle smernice Európskeho parlamentu a Rady 2011/83/EÚ z 25. októbra 2011 o právach spotrebiteľov, ktorou sa mení a dopĺňa smernica Rady 93/13/EHS a smernica Európskeho parlamentu a Rady 1999/44/ES Rady a ktorým sa zrušuje smernica Rady 85/577/EHS a smernica Európskeho parlamentu a Rady 97/7/ES.
Prihlás sa na odber Newslettra – bezplatná služba poskytovaná elektronickou formou, ktorá umožňuje zákazníkovi dostávať už skôr objednané novinky týkajúce sa obchodu zasielané poskytovateľom služieb elektronickými prostriedkami. Obsahuje informácie o ponukách, zľavách a nových produktoch v obchode.
Obchod – internetový obchod pod názvom michaelserge.com – internetový obchod pre mužov prevádzkovaný Poskytovateľom služieb pod touto adresou: https://michaelserge.com
Poskytovateľ služieb - ALBIN KAMIL POPŁAWSKI, podnikateľ podnikajúci pod obchodným menom BM ALBIN POPŁAWSKI, zapísaný do Centrálneho registra a informácií o podnikateľskej činnosti vedeného ministrom príslušným pre ekonomiku a vedenie Centrálneho registra a informácií o podnikateľskej činnosti, DPH Európskej únie Identifikačné číslo PL9261565906, REGON č. 080219259, ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Poľsko.
Zákazník – každý subjekt využívajúci službu Newsletter.

Časť 2 NEWSLETTER

  1. Zákazník využíva službu Newsletter dobrovoľne.
  2. Na používanie služby Newsletter je potrebné zariadenie s najnovšou verziou webového prehliadača s podporou JavaScriptu a súborov cookie a s prístupom na internet, ako aj aktívnym e-mailovým účtom.
  3. E-maily v rámci tejto služby budú Zákazníkovi zasielané na e-mailovú adresu uvedenú pri odbere Newsletteru.
  4. Za účelom uzavretia Zmluvy a prihlásenia sa na odber Newsletteru Zákazník v prvom kroku zadá svoju e-mailovú adresu na určené miesto v Obchode za účelom odberu správ Newslettera. Prihlásením sa k odberu Newsletteru je uzatvorená zmluva o poskytovaní služieb a Poskytovateľ služby začína poskytovať službu Zákazníkovi podľa odseku 5.
  5. Pre správne poskytovanie služby Newsletter je Zákazník povinný uviesť správnu e-mailovú adresu.
  6. Informácia o zrušení odberu Newsletteru a odkaz na odhlásenie sa objavia v e-mailovej korešpondencii.
  7. Zákazník môže požiadať o zrušenie svojho odberu Newsletteru kedykoľvek bez udania dôvodu a vynaloženia akýchkoľvek nákladov využitím možnosti uvedenej v ods. 6 alebo zaslaním e-mailu na e-mailovú adresu Poskytovateľa služby: shop@michaelserge.com.
  8. Kliknutím na odhlasovací odkaz alebo zaslaním e-mailu so žiadosťou o zrušenie odberu dôjde k okamžitému ukončeniu zmluvy o poskytovaní tejto služby.

Časť 3 SŤAŽNOSTI

  1. Sťažnosti týkajúce sa Newsletteru zasielajte na nasledujúcu e-mailovú adresu: shop@michaelserge.com.
  2. Poskytovateľ služby odpovie na reklamáciu do 14 dní od jej prijatia.

    MECHANIZMUS MIMO SÚDNEJ SŤAŽNOSTI A NÁPRAVY
  3. V prípade, že reklamačné konanie neprinesie očakávané výsledky, môže Spotrebiteľ využiť napr.
    1. pomoc kompetentných Európske spotrebiteľské centrum siete EHS. Centrá poskytujú spotrebiteľom informácie o ich právach a pomáhajú pri riešení individuálnych problémov s cezhraničnými transakciami. Asistencia Spotrebiteľských centier je štandardne bezplatná.
      Zoznam spotrebiteľských centier kompetentných pre každú krajinu nájdete na: https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/;
    2. Online riešenie sporov (ODR) vyvinutý Európskou komisiou, dostupný na: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN.
  4. Okrem toho sú v Poľskej republike k dispozícii nasledujúce možnosti podpory:
    1. mediácie vykonávané miestne príslušným oblastným obchodným inšpektorom, ktorému treba smerovať žiadosť o mediáciu. Konanie je štandardne bezplatné. Zoznam inšpektorátov možno nájsť na: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. asistenciu miestne príslušného stáleho spotrebiteľského rozhodcovského súdu pri Krajskom obchodnom inšpektorovi, kde treba podať žiadosť o preskúmanie na rozhodcovskom súde. Konanie je štandardne bezplatné. Zoznam súdov je dostupný na tejto adrese: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. bezplatnú pomoc mestského alebo obecného advokáta spotrebiteľov.

Časť 4 OSOBNÉ ÚDAJE

  1. Správcom osobných údajov poskytnutých Zákazníkom v súvislosti s odberom Newsletteru je Poskytovateľ služieb. Podrobné informácie o spracúvaní osobných údajov Poskytovateľom služieb – vrátane iných účelov a dôvodov spracúvania údajov, ako aj o príjemcoch údajov – nájdete v Zásadách ochrany osobných údajov dostupných v Obchode – z dôvodu zásady transparentnosti obsiahnutej v Všeobecné nariadenie o ochrane údajov Európskeho parlamentu a Rady o ochrane údajov – “GDPR".
  2. Údaje Zákazníka sú spracované za účelom zasielania Newslettera. Základom spracúvania osobných údajov je v tomto prípade zmluva o poskytovaní služieb alebo činnosti vykonávané na žiadosť Zákazníka s cieľom uzavrieť takúto zmluvu (čl. 6 ods. 1 písm. b) GDPR), ako aj oprávnený záujem spoločnosti Poskytovateľ služieb spočívajúci v spracovaní údajov za účelom zistenia, uplatnenia alebo obhajoby prípadných nárokov (čl. 6 ods. 1 písm. f) GDPR).
  3. Poskytnutie údajov Zákazníkom je dobrovoľné, no zároveň nevyhnutné pre poskytovanie služby Newsletter. Neposkytnutie údajov znamená, že Poskytovateľ služby nebude môcť takúto službu poskytnúť.
  4. Údaje zákazníka budú spracované do:
    1. Zákazník sa odhlási z odberu Newsletteru;
    2. Zákazník alebo Poskytovateľ služby prestane mať možnosť uplatňovať nároky súvisiace s Newsletterom;
    3. akceptuje sa námietka Zákazníka proti spracúvaniu jeho osobných údajov – ak bolo spracúvanie založené na oprávnenom záujme Poskytovateľa
    – v závislosti od toho, čo platí v danom prípade a čo sa stane najneskôr.
  5. Zákazník má právo požadovať:
    1. prístup k svojim osobným údajom,
    2. ich náprava,
    3. ich vymazanie,
    4. obmedzenie spracovania,
    5. prenos údajov inému prevádzkovateľovi
      a právo na:
    6. kedykoľvek vzniesť námietku proti spracúvaniu údajov z dôvodov týkajúcich sa konkrétnej situácie Zákazníka – spracúvania osobných údajov týkajúcich sa dotknutej osoby, na základe článku 6 ods. 1 písm. f) GDPR (t. j. na základe sledovaných oprávnených záujmov zo strany ovládača).
  6. Aby si zákazník mohol uplatniť svoje práva, mal by kontaktovať Poskytovateľa služby.
  7. Ak sa Zákazník domnieva, že jeho údaje sú spracúvané nezákonne, môže podať sťažnosť predsedovi Úradu na ochranu osobných údajov.

Oddiel 5 ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

  1. Poskytovateľ služby si vyhradzuje právo zmeniť tieto Podmienky len zo závažných dôvodov. Podstatným dôvodom sa rozumie nevyhnutná zmena Podmienok z dôvodu: modernizácie služby Newsletter alebo úpravy ustanovení právnych predpisov vzťahujúcich sa na službu Poskytovateľa služby.
  2. Informácie o pripravovaných zmenách Podmienok budú Zákazníkovi zaslané na e-mailovú adresu uvedenú pri prihlásení sa na odber Newsletteru najneskôr 7 dní pred nadobudnutím účinnosti zmien.
  3. Ak Zákazník nevznesie námietky proti plánovanej zmene do nadobudnutia jej účinnosti, bude sa mať za to, že ju akceptuje.
  4. V prípade, že Zákazník s plánovanými zmenami nesúhlasí, je povinný zaslať oznámenie o tejto skutočnosti na e-mailovú adresu Poskytovateľa služby: shop@michaelserge.com. To bude mať za následok ukončenie servisnej zmluvy v deň, keď plánované zmeny vstúpia do platnosti.
  5. Zákazníkovi je zakázané poskytovať obsah nezákonnej povahy.
  6. Zmluva o poskytovaní služieb Newsletter sa uzatvára v anglickom jazyku.
  7. Akýkoľvek spor vzniknutý medzi Poskytovateľom služby a Zákazníkom, ktorý nie je Spotrebiteľom, bude postúpený súdu príslušnému podľa sídla Poskytovateľa služby.