Newsletter - predpisy
Podmienky používania bulletinu
michaelserge.com - internetový obchod pre mužov
ZOZNAM OBSAHU
Oddiel 1 Definícia
Oddiel 2 Prihlás sa na odber Newslettra
Oddiel 3 Sťažnosti
Oddiel 4 Osobné údaje
Oddiel 5 Záverečné ustanovenia
Časť 1 DEFINÍCIE
Spotrebiteľ – spotrebiteľ v zmysle smernice Európskeho parlamentu a Rady 2011/83/EÚ z 25. októbra 2011 o právach spotrebiteľov, ktorou sa mení a dopĺňa smernica Rady 93/13/EHS a smernica Európskeho parlamentu a Rady 1999/44/ES Rady a ktorým sa zrušuje smernica Rady 85/577/EHS a smernica Európskeho parlamentu a Rady 97/7/ES.Prihlás sa na odber Newslettra – bezplatná služba poskytovaná elektronickou formou, ktorá umožňuje zákazníkovi dostávať už skôr objednané novinky týkajúce sa obchodu zasielané poskytovateľom služieb elektronickými prostriedkami. Obsahuje informácie o ponukách, zľavách a nových produktoch v obchode.
Obchod – internetový obchod pod názvom michaelserge.com – internetový obchod pre mužov prevádzkovaný Poskytovateľom služieb pod touto adresou: https://michaelserge.com
Poskytovateľ služieb - ALBIN KAMIL POPŁAWSKI, podnikateľ podnikajúci pod obchodným menom BM ALBIN POPŁAWSKI, zapísaný do Centrálneho registra a informácií o podnikateľskej činnosti vedeného ministrom príslušným pre ekonomiku a vedenie Centrálneho registra a informácií o podnikateľskej činnosti, DPH Európskej únie Identifikačné číslo PL9261565906, REGON č. 080219259, ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Poľsko.
Zákazník – každý subjekt využívajúci službu Newsletter.
Časť 2 NEWSLETTER
- Zákazník využíva službu Newsletter dobrovoľne.
- Na používanie služby Newsletter je potrebné zariadenie s najnovšou verziou webového prehliadača s podporou JavaScriptu a súborov cookie a s prístupom na internet, ako aj aktívnym e-mailovým účtom.
- E-maily v rámci tejto služby budú Zákazníkovi zasielané na e-mailovú adresu uvedenú pri odbere Newsletteru.
- Za účelom uzavretia Zmluvy a prihlásenia sa na odber Newsletteru Zákazník v prvom kroku zadá svoju e-mailovú adresu na určené miesto v Obchode za účelom odberu správ Newslettera. Prihlásením sa k odberu Newsletteru je uzatvorená zmluva o poskytovaní služieb a Poskytovateľ služby začína poskytovať službu Zákazníkovi podľa odseku 5.
- Pre správne poskytovanie služby Newsletter je Zákazník povinný uviesť správnu e-mailovú adresu.
- Informácia o zrušení odberu Newsletteru a odkaz na odhlásenie sa objavia v e-mailovej korešpondencii.
- Zákazník môže požiadať o zrušenie svojho odberu Newsletteru kedykoľvek bez udania dôvodu a vynaloženia akýchkoľvek nákladov využitím možnosti uvedenej v ods. 6 alebo zaslaním e-mailu na e-mailovú adresu Poskytovateľa služby: shop@michaelserge.com.
- Kliknutím na odhlasovací odkaz alebo zaslaním e-mailu so žiadosťou o zrušenie odberu dôjde k okamžitému ukončeniu zmluvy o poskytovaní tejto služby.
Časť 3 SŤAŽNOSTI
- Sťažnosti týkajúce sa Newsletteru zasielajte na nasledujúcu e-mailovú adresu: shop@michaelserge.com.
-
Poskytovateľ služby odpovie na reklamáciu do 14 dní od jej prijatia.
MECHANIZMUS MIMO SÚDNEJ SŤAŽNOSTI A NÁPRAVY -
V prípade, že reklamačné konanie neprinesie očakávané výsledky, môže Spotrebiteľ využiť napr.
-
pomoc kompetentných Európske spotrebiteľské centrum siete EHS. Centrá poskytujú spotrebiteľom informácie o ich právach a pomáhajú pri riešení individuálnych problémov s cezhraničnými transakciami. Asistencia Spotrebiteľských centier je štandardne bezplatná.
Zoznam spotrebiteľských centier kompetentných pre každú krajinu nájdete na: https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/; - Online riešenie sporov (ODR) vyvinutý Európskou komisiou, dostupný na: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN.
-
pomoc kompetentných Európske spotrebiteľské centrum siete EHS. Centrá poskytujú spotrebiteľom informácie o ich právach a pomáhajú pri riešení individuálnych problémov s cezhraničnými transakciami. Asistencia Spotrebiteľských centier je štandardne bezplatná.
-
Okrem toho sú v Poľskej republike k dispozícii nasledujúce možnosti podpory:
- mediácie vykonávané miestne príslušným oblastným obchodným inšpektorom, ktorému treba smerovať žiadosť o mediáciu. Konanie je štandardne bezplatné. Zoznam inšpektorátov možno nájsť na: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
- asistenciu miestne príslušného stáleho spotrebiteľského rozhodcovského súdu pri Krajskom obchodnom inšpektorovi, kde treba podať žiadosť o preskúmanie na rozhodcovskom súde. Konanie je štandardne bezplatné. Zoznam súdov je dostupný na tejto adrese: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
- bezplatnú pomoc mestského alebo obecného advokáta spotrebiteľov.
Časť 4 OSOBNÉ ÚDAJE
- Správcom osobných údajov poskytnutých Zákazníkom v súvislosti s odberom Newsletteru je Poskytovateľ služieb. Podrobné informácie o spracúvaní osobných údajov Poskytovateľom služieb – vrátane iných účelov a dôvodov spracúvania údajov, ako aj o príjemcoch údajov – nájdete v Zásadách ochrany osobných údajov dostupných v Obchode – z dôvodu zásady transparentnosti obsiahnutej v Všeobecné nariadenie o ochrane údajov Európskeho parlamentu a Rady o ochrane údajov – “GDPR".
- Údaje Zákazníka sú spracované za účelom zasielania Newslettera. Základom spracúvania osobných údajov je v tomto prípade zmluva o poskytovaní služieb alebo činnosti vykonávané na žiadosť Zákazníka s cieľom uzavrieť takúto zmluvu (čl. 6 ods. 1 písm. b) GDPR), ako aj oprávnený záujem spoločnosti Poskytovateľ služieb spočívajúci v spracovaní údajov za účelom zistenia, uplatnenia alebo obhajoby prípadných nárokov (čl. 6 ods. 1 písm. f) GDPR).
- Poskytnutie údajov Zákazníkom je dobrovoľné, no zároveň nevyhnutné pre poskytovanie služby Newsletter. Neposkytnutie údajov znamená, že Poskytovateľ služby nebude môcť takúto službu poskytnúť.
-
Údaje zákazníka budú spracované do:
- Zákazník sa odhlási z odberu Newsletteru;
- Zákazník alebo Poskytovateľ služby prestane mať možnosť uplatňovať nároky súvisiace s Newsletterom;
- akceptuje sa námietka Zákazníka proti spracúvaniu jeho osobných údajov – ak bolo spracúvanie založené na oprávnenom záujme Poskytovateľa
-
Zákazník má právo požadovať:
- prístup k svojim osobným údajom,
- ich náprava,
- ich vymazanie,
- obmedzenie spracovania,
-
prenos údajov inému prevádzkovateľovi
a právo na: - kedykoľvek vzniesť námietku proti spracúvaniu údajov z dôvodov týkajúcich sa konkrétnej situácie Zákazníka – spracúvania osobných údajov týkajúcich sa dotknutej osoby, na základe článku 6 ods. 1 písm. f) GDPR (t. j. na základe sledovaných oprávnených záujmov zo strany ovládača).
- Aby si zákazník mohol uplatniť svoje práva, mal by kontaktovať Poskytovateľa služby.
- Ak sa Zákazník domnieva, že jeho údaje sú spracúvané nezákonne, môže podať sťažnosť predsedovi Úradu na ochranu osobných údajov.
Oddiel 5 ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
- Poskytovateľ služby si vyhradzuje právo zmeniť tieto Podmienky len zo závažných dôvodov. Podstatným dôvodom sa rozumie nevyhnutná zmena Podmienok z dôvodu: modernizácie služby Newsletter alebo úpravy ustanovení právnych predpisov vzťahujúcich sa na službu Poskytovateľa služby.
- Informácie o pripravovaných zmenách Podmienok budú Zákazníkovi zaslané na e-mailovú adresu uvedenú pri prihlásení sa na odber Newsletteru najneskôr 7 dní pred nadobudnutím účinnosti zmien.
- Ak Zákazník nevznesie námietky proti plánovanej zmene do nadobudnutia jej účinnosti, bude sa mať za to, že ju akceptuje.
- V prípade, že Zákazník s plánovanými zmenami nesúhlasí, je povinný zaslať oznámenie o tejto skutočnosti na e-mailovú adresu Poskytovateľa služby: shop@michaelserge.com. To bude mať za následok ukončenie servisnej zmluvy v deň, keď plánované zmeny vstúpia do platnosti.
- Zákazníkovi je zakázané poskytovať obsah nezákonnej povahy.
- Zmluva o poskytovaní služieb Newsletter sa uzatvára v anglickom jazyku.
- Akýkoľvek spor vzniknutý medzi Poskytovateľom služby a Zákazníkom, ktorý nie je Spotrebiteľom, bude postúpený súdu príslušnému podľa sídla Poskytovateľa služby.